Goodbye Christopher Robin


2017 yapımı bu filmde çok sevilen Winnie The Pooh çizgi filminin ortaya çıkış hikayesi ele alınmış. Filmi izlerken Domhnall Gleeson’ın tipik yüz ifadesini görünce benim aklıma direk Black Mirror’ın “Be Right Back” bölümündeki rolü geldi. (Black mirror hakkında bilginiz yoksa blogumuzdaki diğer yazılarımızı inceleyebilirsiniz.


Güzelliği tartışılmaz başarılı oyuncu Margot Robbie ve hem oyunculuğu hem tatlılığıyla gönülleri fetheden Will Tiltson da filmin oyuncu kadrosunda yer alan diğer isimler.

Gelelim asıl konuya. Ben Christopher Robin’in gerçekte var olduğunu bilmeyen kesimdeydim. Büyüyünce Winnie The Pooh çizgi filmine dair duyduğum tek ilginç şey Piglet, Tigger vs karakterlerinin aslında psikiyatrik birer hastalığı temsil ettiği olmuştu. Acaba öyle miydi demiştim, pek de araştırmamıştım ama gerçekler bambaşkaymış.

winnie the pooh psikoloji

 İnsan küçükken yerinde olmak istediği Christoper Robin karakterinin gerçekte var olduğunu öğrendiğinde her şeyin aslını merak ediyor. Filmi izlediğinizde tüm evlerden uzakta bir evde yaşayan, arkadaşları hayvanlar olan Christoper’ın kim olduğunu öğreniyor ve hiçbir şeyin zannedildiği gibi olmadığını görüyorsunuz. 

winnie christopher

Çok fazla uzatmadan söylemek isterim ki Winnie The Pooh seviyorsanız mutlaka, sevmiyorsanız gerçeklerin hayal edilenden ne kadar farklı olabileceğini anlayabilmek için yine “mutlaka” izlemelisiniz. 
Yok ben izlemek istemiyorum derseniz de sizlerle en azından filmde çok sevdiğim bir repliği paylaşmak isterim: “Hayat korkunç şeylerle doludur. Tüm mesele seni mutlu eden bir şey bulup ona dört kolla sarılmaktır.”

Yorumlar

Popüler Yayınlar