kızıl serçe (red sparrow)



Merhaba film şefi okuyucuları. İşte film şefleri olarak karşınızdayız.
Biraz önce kızıl serçeden çıktım. Filme gitmeden önce küçük bir araştırma yapmıştım zaten. Filmin +18 olduğunu ve çok fazla erotik sahneye sahip olduğunu biliyordum. Ve beklediğim gibi oldu tek farkla. Jennifer Lawrence. Daha önceden Açlık Oyunları, Umut Işığım, Uzay Yolcuları gibi birçok filmden tanıdığınız Jennifer Lawrence hem oyunculuğu hem de senaryoya uyumuyla harikalar yaratmış diyebilirim kesinlikle. 
Çok fazla spoiler vermeden şunu söyleyebilirim ki mükemmel bir son sizi bekliyor. Filmin ortalarında klasik Amerikan sinemasının Rusya karalamasıyla ve rusları kötü göstermeden öteye gidemeyen diğer kült filmlere çok benzediği yanılgısına kapıldım. Ve sonuç beni haksız çıkardı. Şu an imdb puanı 6,7 olan filmin asıl değerinin çok daha yukarılarda olduğunu açık yüreklilikle söyleyebilirim. Biliyorsunuz ki imdb puanlarının güvenilirliği son yıllarda büyük çalkantıda.
Film şefi olarak size şunu söyleyeceğim son olarak. Hadi gidin izleyin gelin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar